Altres notícies

Tauler d'anuncis

Sóc estudiant i he donat positiu en COVID-19. Què he de fer?

ESTUDIANTS. Indicacions a seguir en cas de ser positiu en COVID-19

Davant el fort increment de casos de COVID i les diferents situacions en què et pots trobar, t'informem de com actuar si:

1. Ets un cas positiu de COVID i el període d'aïllament et coincideix amb alguna activitat avaluativa presencial, cal que ho comuniquis al professor/a de l'assignatura/es afectada/es i que presentis un justificant.

Si ets positius en un test d'antígens (TAR) comprat a farmàcia, comunica el positiu perquè es registri a la teva història clínica i puguis descarregar-te l'informe/justificant. Pots fer-ho per diferents vies:

• Amb una eConsulta des de La Meva Salut Cal indicar la marca del test i la data en què te l'has fet
  • A través del web citasalut.gencat.cat, a l'apartat Símptomes de la COVID-19. Cal indicar la marca del test.
  • A través d'una farmàcia adherida al programa TAR. És important que no vagi presencialment, ja que tens un resultat positiu. Truca a la farmàcia i identifica't amb el teu CIP, DNI o Passaport. Cal indicar la marca del test i data en què te l'has fet
  • En cas que tinguis problemes per fer servir aquestes vies, pots comunicar el resultat positiu trucant al teu CAP o al 061

Un cop informat el teu cas has d'entrar a La Meva Salut i descarregar-te el document a l'apartat informes i diagnòstics.

1. Estàs pendent d'una prova o resultat d'una PCR i en període d'aïllament preventiu i et coincideix amb alguna activitat avaluativa presencial, cal que ho comuniquis al professor/a de l'assignatura/es afectada/es i quan tinguis el resultat enviar el justificant al professor/a.

Si s'és positiu o contacte estret ho has de notificar a l'aplicació interna eCOVID de la URV. Pots accedir-hi a través de la Intranet o clicant a l'enllaç anterior.