Conèixer, identificar i intervenir. Xerrada a càrrec de Rosabel Rodríguez i organitzada per ATHENA

Virual

T’has preguntat mai com s’identifiquen les AACC a les aules ? I una vegada identificades com s’hauria d’intervenir dins de l’entorn del nostre sistema educatiu? El proper divendres 14 de maig a les 18:00 hores, comptarem amb la presència virtual de na Rosabel Rodriguez, doctora en psicopedagogia i logopeda a la universitat de les Illes Balears, i membre del grup d’investigacio en AACC GIAC – @GIAC_ib – per tal de posar més llum sobre aquesta i altres qüestions que envolten el dia a dia dins de les aules amb nen@s amb #AACC La xerrada es durà a terme de forma virtual i de manera gratuïta per a tot@s els assistents. Degut a que les places són limitades, hi haurà 3 períodes d’inscripció: Del 19 d’abril fins al 23 d’abril – Families sòcies d’Athena Del 26 d’abril fins al 30 d’abril – Membres de la URV Del 3 de maig al 10 de maig – Resta de públic interessat@ Nota: els formularis s’activaran a partir de les dates d’inscripció, abans no serà possible apuntar-s’hi.