Jornades de Portes Obertes Virtuals

Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia

Les Jornades de Portes Obertes són la millor manera de conèixer com és la URV. Estan pensades perquè els estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior i les famílies conegueu les titulacions de grau, màster i els serveis que la URV us ofereix. El professorat t'informarà sobre l'oferta de grau, els seus continguts i les sortides professionals i t'ajudarà a resoldre els dubtes que puguis tenir.

T'ajudem a crear el futur que tu desitges.

La primera Jornada de Portes Obertes és el divendres 26 de març (tarda) i dissabte 27 de març (matí).  Inscriu-te a l'enllaç: https://www.urv.cat/ca/estudis/graus/admissio/orientacio/portes-obertes/

Les següents Jornades de Portes Obertes seran el dissabte 10 d'abril (matí) i el dissabte 8 de maig (matí), format virtual. Si la situació ho permet, podrà ser presencial.

Cartell Jornada Portes Obertes URV