Altres notícies

Tauler d'anuncis

Agraïment als membres de la Facultat: estudiants, PDI i PAS

MISSATGE D'AGRAïMENT DE L'EQUIP DE DIRECCIÓ ALS MEMBRES DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES DE L'EDUCACIÓ I PSICOLOGIA

L'equip de direcció vol agrair públicament l'esforç que esteu fent els membres de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia: els estudiants, el professorat i el PAS, en aquestes circumstàncies tan excepcionals que estem vivint, per mantenir gran part de les tasques que us són pròpies. També, volem destacar el clima de col·laboració que s'ha anat creant entre nosaltres per millorar, tot el possible, el sistema de teletreball i la docència virtual.

Volem expressar el nostre condol a totes les persones de la nostra comunitat que han perdut alguna persona propera a causa del COVID-19, i també volem donar el nostre suport a qui està vivint situacions especialment difícils.

Confiem en poder retrobar-nos el més aviat possible, i seguir amb l'activitat docent i universitària sense aquesta distància social que ens imposa la pandèmia.

Desitgem que aquests dies de Setmana Santa pugueu descansar i recuperar forces per la tornada.

El degà

Luis Marqués Molías