Nicaragua, causas de la masacre universitària

Aula C-110 de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia

Com segurament sabreu, la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia coordina un Practicum de cooperació a Nicaragua que a causa de la situació sociopolítica del país, està actualment aturat.

És per això que enguany hem organitzat la xerrada "Nicaragua, causas de la masacre universitària" a càrrec de dues metgeses nicaragüenses, Marjorie Montano Péres i Walkiria Wong Sánchez. També comptarem amb la presència de dues ex-alumnes de la nostra Universitat, Eva Cañete i Gemma Brull, que ens explicaran la seva experiència quan va esclatar l'actual situació a l'abril de 2018.

Us convidem a assitir-hi el proper 08 de maig a les 17.30 h a l'aula C-110 de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia, Campus Sescelades.