Xerrades d'orientació professional per als estudiants del Grau de Psicologia de la URV

Aula C-106 de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia

Les Xerrades d'orientació professional per als estudiants del Grau de Psicologia de la URV estan especialment dirigides als alumnes de 3r i 4rt ja que teniu més a prop la sortida al món laboral, però hi esteu convidats tots els estudiants del grau.

Les xerrades es duran a terme a l'aula C-106, de 15 a 19 hores. Vindran professionals de 10 àrees de la psicologia: emergències, coaching, jurídica, psicogerontologia, educació, PIR, recerca, esports, RRHH, i sanitària (per aquest ordre). No us espanteu per la durada de les xerrades (4 hores). Cada professional explicarà la seva experiència durant uns 15-20 minuts, i cada cert temps es podran fer preguntes.

Animeu-vos a venir. Us esperem!