Aula C-202 de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia

La Jornada de Delegats/Delegades de Curs de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia prevista per al proper dimecres 6 de març de 12 a 13:30 hores a l’aula C-202 de la Facultat.

Dins el programa de Generalització de la figura del delegat/delegada de curs impulsada des del Vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat, la Facultat organitza per primera vegada una Jornada amb tots els delegats i delegades de curs de la FCEP. Aquesta jornada té per objectiu presentar el programa als nostres delegats i està enfocada a donar a conèixer la importància d'aquesta figura i crear un espai obert de consultes i suggeriments amb els responsable de cada titulació.