II JORNADA: PSICOLOGIA, ESPORT I VALORS

Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili

La Jornada versa sobre la importància dels valors en l'esport, des d'un abordament interdisciplinari, en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya (Esportcat), el Col·legi de Professionals de l'Activitat Física i de l'Esport de Catalunya, la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia de la URV i Esports URV. El programa de la Jornada s'estendrà de 9 a 14.30 h.

La rectora de la URV, Dra. Maria José Figueras, obrirà l'acte, la conferència inaugural Esport amb consciència: el valor de la pràctica del mindfulness i la seva aplicació a través del Programa Estadi-B, a càrrec de la doctora en psicologia Marcela Herrera. A continuació se succeiran tres taules rodones: Gestió de la pressió competitiva, Psicologia i recuperació de lesions, Psicologia, esport i formació, després de les quals es farà la cloenda.

L'acte comptarà amb les aportacions de 9 experts professionals, del món de la psicologia i de l'esport, que podeu consultar al programa de la Jornada. La inscripció és gratuïta, i es fa efectiva a través de l'enllaç a l'apartat de Formació del web del COPC.