Xerrada commemorativa dels Drets de la infància a càrrec d'Open Arms

Dilluns, 19 de novembre de 2018

Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili

Des de la comissió organitzadora de la jornada commemorativa dels Drets de la infància per convidar-vos a l'acte que es realitzarà el dilluns 19 de novembre de 12 a 14h a la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia.

Aquest any es realitzarà una xerrada des de l'organització Open Arms, titulada: L'esperança de milions d'infants. Aquesta organització no cobra per les xerrades que realitza però des de la comissió es vol fer una donació econòmica d'aquelles persones de la comunitat universitària que vulguin participar.

És per això que realitzarem una recollida de diners que els hi donarem (o en tramitarem la donació) el dia de la xerrada. Si voleu contribuir a la donació (que anirà íntegrament a l'organització) podeu realitzar-la a través de la professora Conxa Torres (despatx de deganat de la facultat) o la professora Carme Garcia (despatx deganat de facultat o despatx primera planta Taller DOE). Des d'avui fins el divendres 16 de novembre a les 14h.

Comissió organitzadora de la jornada commemorativa dels Drets dels Infants

Departament de Pedagogia